Popular Posts (All Time)

Popular Posts (Last Month)

Popular Posts (Last Week)

Sunday, August 3, 2014

Urban Strips by HorusNikopol



Bonjour à tous, et désolé pour mon absence mais j'ai eu très peu de temps à consacrer à 500px ces dernières semaines. Je reviens à mes premiers amours, l'architecture. Cette tour a été terminée récemment à Amiens, ce fut donc l'occasion de réaliser un petit montage de deux photos en pose longue de 30sec. L'exemplaire posté sur 500px reste une photo en basse résolution, si vous voulez voir tous mes travaux en bonne qualité n'hésitez pas à faire un tour sur ma galerie : horusnikopol.smugmug.com Hello everyone, and sorry for my absence but I had very little time to post in 500px in recent weeks. I return to my first love, architecture. This tower was recently completed in Amiens, so it was an opportunity to make a little montage of two photos with long exposures of 30sec. The copy posted on 500px remains a low-resolution photo, if you want to see all my work with good quality do not hesitate to have a look at my gallery: horusnikopol.smugmug.com via 500px http://j.mp/1pQIqZ7

No comments:

Post a Comment

Blog Archive